Regelmatig krijgen we de vraag: "Wat maakt de communities van De Brinc anders dan de overvloed aan online platforms die er al zijn?"
Het antwoord is simpel: We bouwen geen platform, maar levendige kennisnetwerken.
De persoonlijke aandacht en behulpzaamheid, gecombineerd met een extensief netwerk van expertise, maakt van onze community managers een belangrijke asset in het inventariseren en adresseren van jouw uitdagingen. Zij leveren een actieve bijdrage in je actuele kennisbehoefte en brengen je aan tafel bij experts of collega’s met de ervaring om je verder te helpen.
Samen met onze leden maken we waardevolle kennis en expertise die in de branche aanwezig is collectief toegankelijk, zodat de hele community hier optimaal van kan profiteren.
In onze communities komen vakgenoten samen om kennis te delen, uitdagingen gezamenlijk op te lossen en elkaar te versterken. De Brinc biedt daarin intensief community management, zodat een levendig kennisnetwerk ontstaat. Community management bestaat uit:
Programma manager
Tijdens een uitgebreide intake-fase inventariseert de programma manager je doelstellingen, verwachtingen en specifieke behoeften. Ook worden actuele en toekomstige uitdagingen en de kennisbehoefte in kaart gebracht. Een gedegen proces waarbij de focus ligt op het succesvol implementeren van de community in de organisatie en het creëren van een sterke basis voor groei.
Community manager
Persoonlijke aandacht en behulpzaamheid, gecombineerd met een extensief netwerk van expertise, maakt de community manager een belangrijke asset in het adresseren van jouw uitdagingen. Deze levert een actieve bijdrage in je actuele kennisbehoefte en
brengt je aan tafel bij experts of collega’s met de ervaring om je verder te helpen.
Op basis van de vraag en behoefte uit de community organiseren we met regelmaat live events die gelegenheid bieden om elkaar te ontmoeten en kennis tot je te nemen over een specifiek thema. Hierbij staat verbinding op actuele uitdagingen centraal. Denk hierbij aan:
Het online platform biedt de tools om zelf kennis te delen of te vergaren en geeft je toegang tot een netwerk met direct toe te passen vak-specifieke kennis. Deze digitale ontmoetingsplaats voor professionals bestaat uit verschillende onderdelen die netwerken, kennisdeling en samenwerking stimuleren en faciliteren.
Leer hoe een managed community voor jouw organisatie werkt!